Tevredenheid Gegarandeerd


Overnight Prints garandeert uw tevredenheid,
of we zullen uw bestelling graag herdrukken of één vergoeding betalen.

Overnight Prints is trots op zijn producten en we weten dat u net zo trots bent om ze uit te delen, te mailen of te gebruiken om uw bedrijf te vertegenwoordigen. Daarom kunnen we één tevredenheidsgarantie bieden. We gebruiken de dikste voorraad in de branche samen met het hoogste niveau van CMYK-afdrukken dat beschikbaar is voor het grote publiek.

Als u niet tevreden bent met uw product, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon of email service@overnightprints.ch 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Houd er rekening mee dat we vanwege de aard van vierkleuren (CMYK) -afdrukken niet alle beschikbare kleuren op één computerscherm kunnen afdrukken.            Monitoren tonen kleuren in RGB-formaat tijdens het afdrukken met CMYK-kleuren. Veel van de kleuren die u op uw monitor ziet, bestaan niet in            gedrukte kleur. Door in CMYK-kleuren te ontwerpen, zullen uw kleuren eerder naar tevredenheid worden afgedrukt. We kleuren geen match; in plaats daarvan,            wij bieden de industriestandaard in "aangename kleuren" en zullen alle redelijke aanpassingen aanbrengen om te helpen bij het corrigeren van ingediende            bestanden. Als Overnight Prints het bestand niet kan corrigeren of herdrukken naar 'aangename kleuren'-standaarden, dan zullen we één Return afgeven            Merchandise Authorization (RMA) en bepaal de compensatie zodra het product is geretourneerd.

Hoewel Overnight Prints alle voorzorgsmaatregelen neemt om ervoor te zorgen dat er geen fouten in uw producten voorkomen, controleren we niet op spelling            of grammatica, noch censureren we. We hopen dat u één geweldige ervaring hebt met onze website en onze producten zijn alles wat u bent            op zoek naar, maar we begrijpen dat fouten soms voorkomen door ons of door u.

Overnight Prints is verantwoordelijk voor onjuist snijden, kleurverloop, afdrukvertragingen en afdrukkwaliteit. De klant is            verantwoordelijk voor bestanden zonder volledige afloop of met onjuiste kleurselectie, onjuiste resolutie, onjuiste bestandsafmetingen,            zichtbare snijtekens, onjuiste kaartoriëntatie en spelling- of grammaticafouten. Deze fouten zijn geen geldige reden voor herdruk of            compensatie en vallen niet onder deze garantie.

U kunt uw bestand altijd naar onze afdeling File Help sturen als u deze problemen niet zelf kunt verhelpen, één gratis            service aangeboden door Overnight Prints. Dit is vooral gunstig voor klanten die hun bestanden zo vaak uploaden            er worden eenvoudige fouten gemaakt die uw product als onbedekt zouden kunnen beschouwen door deze garantie. Ons klantenserviceteam en ons File Help-team            staan klaar om u te helpen met uw bestanden, één bestelling te plaatsen en uw pakket bij u te houden.

Lees de Terms Of Service voordat u bestelt, want dit kan helpen            beantwoord eventuele vragen die u heeft, en onze garantie wordt beheerst door de Servicevoorwaarden. Voor het afdrukken kan het nuttig zijn            om enkele van onze gidsen te lezen. Hieronder vindt u links naar nuttige informatie.