Neem contact met ons op

Bel Ons +44 20 02227403
Monday - Friday: 8am - 5pm



Coming Soon!

24 uur per dag / 7 dagen per week
1 Kies één onderwerp
2 Voer uw gegevens in
3 We zullen contact met u opnemen
Bestaande Bestelling
Vertel ons meer:

Om de algemene status van uw bestelling te bepalen:

  • Navigeer naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent aangemerkt als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling heeft geplaatst. (Registreer hier)
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar de bestelgeschiedenis en klikt u naar de bestellings-ID om de status te bekijken.

BELANGRIJKE NOTITIE: Geselecteerde leverdata zijn schattingen en kunnen niet worden gegarandeerd. Hoewel we ernaar streven om de door u gekozen bezorgdatum te halen, kan het weer en andere gebeurtenissen buiten onze controle invloed hebben op ons vermogen om die datum te halen. Bestellingen geplaatst in het weekend en op feestdagen worden de volgende werkdag afgedrukt. Internationale bestellingen kunnen tot 3 werkdagen duren voor verwerking.

Om uw ontwerp te veranderen, plaatst u eerst uw bestelling in de wacht:

  • Navigeer naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent uitgeleend als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling heeft geplaatst. (Registreer hier)
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar de bestelgeschiedenis en klikt u op de bestellings-ID.
  • Selecteer Beschikbare volgorde in de wacht onder Beschikbare acties.

Zodra uw bestelling in de wacht staat:

  • Klik op de optie Bewerken, onder de afbeelding van het productvoorbeeld aan de rechterkant.

BELANGRIJKE NOTITIE: Bestellingen die al in productie zijn, kunnen niet worden gewijzigd of aangepast. Om de status van de bestelling te controleren, zie 'Wat is de status van mijn bestelling?'

Nadat de betaling is verwerkt, kunnen wijzigingen aan één bestelling die de totale productkosten zou wijzigen niet worden toegepast.

Bestellingen die niet zijn begonnen met de productie kunnen worden geannuleerd, volgens de volgende stappen:

  • Navigeer naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent uitgeleend als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling hebt geplaatst. (Registreer hier)
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar de bestelgeschiedenis en klikt u op de bestellings-ID.
  • Onder Beschikbare acties selecteer Bestelling Annuleren.

BELANGRIJKE NOTITIE: Bestellingen die al in productie zijn, kunnen niet worden gewijzigd of aangepast. Om de status van de bestelling te controleren, zie 'Wat is de status van mijn bestelling?'

Als uw bestelling de status 'Slechte wachtrij' heeft, betekent dit dat de optie Bestand controleren / controleren is geselecteerd op het moment dat de bestelling werd geplaatst en dat er één probleem werd gevonden tijdens het beoordelingsproces. De bestelling is automatisch in de wacht geplaatst en één e-mailmelding moet gedetailleerde informatie over het specifieke probleem of probleem bevatten.

ACTIE IS VEREIST: Orders moeten uit de wachtrij worden verwijderd om door te gaan met afdrukken. U kunt ervoor kiezen om ontwerpherzieningen te maken of af te drukken zoals ze zijn.

Ontwerpherzieningen maken:

  • Klik vanuit uw e-mail op de koppeling Fout om de status van de bestelling handmatig te wijzigen in 'Klant in wacht' en ga naar de bestelpagina om deze te bewerken.
  • Als u geen e-mail heeft ontvangen, navigeert u naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent aangewezen als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling hebt geplaatst. (Registreer hier)
    • Klik op het bestelnummer dat wordt vermeld in het gedeelte Bestelgeschiedenis.
    • Selecteer Beschikbare volgorde in wacht onder Beschikbare acties.
    • Klik op de optie Bewerken, onder de afbeelding van het productvoorbeeld aan de rechterkant.

Om te printen zoals het is:

  • Als u geen aanpassingen of ontwerpherzieningen wilt maken, klikt u op de link Fout in uw e-mail.
  • Selecteer Beschikbare wachtstand onder Beschikbare acties.
  • Selecteer Afdrukken als u het vasthouden wilt verwijderen om Bestandscontrole/Revisie over te slaan.

Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:

  • Factuurnummer(s) voor alle gerelateerde producten.
  • Ten minste één referentiebeeld van het betreffende product dat eventuele gebreken vertoont van de voorkant, het midden en het einde van de verpakking(en). Gelieve de bemonstering (ten minste 25-50 items) in elke foto uit te waaieren, zodat we meerdere afdrukken tegelijk kunnen zien om de consistentie van de fout in de hele set te bepalen.
  • Korte beschrijving van het defect en de betreffende hoeveelheid, evenals alle andere aanvullende informatie.

BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.

Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:

  • Factuurnummer(s) voor alle gerelateerde producten.
  • Ten minste één referentiebeeld van het betreffende product dat eventuele gebreken vertoont van de voorkant, het midden en het einde van de verpakking(en). Gelieve de bemonstering (ten minste 25-50 items) in elke foto uit te waaieren, zodat we meerdere afdrukken tegelijk kunnen zien om de consistentie van de fout in de hele set te bepalen.
  • Korte beschrijving van het defect en de betreffende hoeveelheid, evenals alle andere aanvullende informatie.

BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.

Overnight Prints kan één fulfillment discrepantie van maximaal 5% op producten hebben. Als dit gebeurt, zullen we één evenredig tegoed, terugbetaling of herdruk toekennen voor de hoeveelheid tot één bepaald bedrag. Overnight Prints maakt gebruik van meerdere drukpersen (offset en digitaal), wat resulteert in afwijkingen van bestelling tot bestelling. We doen redelijke pogingen om dezelfde persen te gebruiken om bestellingen van dezelfde factuur te verwerken, maar kunnen niet garanderen.

Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:

  • Factuurnummer(s) voor alle gerelateerde producten.
  • Ten minste één referentiebeeld van het verkeerde product.
  • Alle aanvullende informatie om ons te helpen deze kwestie op te lossen.

BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.

Hoe kunnen we u helpen? Geef zo veel mogelijk gedetailleerde informatie om deze kwestie snel en efficiënt op te lossen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Nieuwe Bestelling
Vertel ons meer:

Controleer het volgende:

  • Ingevoerde code heeft geen lege spaties of niet-alfanumerieke tekens.
  • Klik Verlossen voor toepassing op uw winkelwagen.
  • Als u één foutmelding ontvangt, 'Deze code is niet geldig voor de items in uw winkelwagen', kan het volgende mogelijk zijn:
    • De ingevoerde code is van toepassing op één specifiek product of producten dat niet in uw winkelwagen staat.
    • Een andere ingevoerde code biedt al één grotere korting op uw winkelwagen en wordt niet bij andere codes gestapeld.

Bedankt voor uw interesse in het plaatsen van één bestelling bij OvernightPrints! Alle bestellingen moeten door de klant via de website worden geplaatst. We kunnen geen bestellingen per telefoon of e-mailcorrespondentie accepteren. Betalingen worden geaccepteerd via creditcard en via PayPal.

Bedankt voor uw interesse in het plaatsen van één bestelling bij OvernightPrints! Aangepaste prijscalculators zijn beschikbaar voor alle producten op de hoofdpagina's van het product (zoals visitekaartjes). Als de gewenste hoeveelheid groter is dan wat beschikbaar is via de prijscalculator, vul dan onderstaand formulier in voor verdere assistentie van één marketingmanager.

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Verzenden
Vertel ons meer:

Bestellingen die nog niet zijn verzonden vanuit de productiefaciliteit, kunnen worden geüpgraded om verzending te versnellen.

  • Navigeer naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent uitgeleend als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling heeft geplaatst. (Registreer hier)
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar de bestelgeschiedenis en klikt u op de bestellings-ID.
  • Onder Beschikbare Acties selecteert u Verzending Upgraden.
  • Volg de gegeven stappen om de geüpgradede verzending te selecteren en te betalen.

Overnight Prints Mailing Service is de alles-in-één oplossing voor uw direct mail-campagnes. Postkaarten, Jumbo Mailers en Wenskaarten gelabeld, gestempeld en verzonden zonder gedoe aan uw kant. Kies uit First Class Mailing-grootten zoals 4x6 en 4.25x5.5, of Standaard en / of First Class Mailingformaten 5x7, 5.5x8.5, 6x9 en of Jumbo mailer 6x11. Met zoveel verschillende formaten om uit te kiezen, kunt u uw doelgroep met veelzijdigheid targeten.

Mailing Services is momenteel beschikbaar voor de Briefkaart, Jumbo Mailer en Wenskaart producten.

  • PLAATS BESTELLING: om één Mailing Services-bestelling te starten, uploadt u eerst één bestand of maakt u één nieuw ontwerp voor één Briefkaart, Jumbo mailer of Wenskaart via de website. Nadat u één voltooid ontwerp hebt ingediend, gaat u door naar de volgende pagina en selecteert u E-maildiensten om de interface te starten.
  • MAILINGLIJST: mailinglijsten moeten worden geëxporteerd en geüpload als één .CSV-bestandsformaat. Kolommen in de lijst moeten het volgende bevatten:
    • Voornaam
    • Achternaam
    • Woonadres
    • Stad
    • Staat
    • Postcode
    Als u problemen ondervindt bij het uploaden van de lijst, controleert u de opmaak om te controleren of de vermelde kolommen zijn opgenomen. Probeer ook koptekstinformatie of kolomlabels te verwijderen.
  • Als het aantal bestelde producten het aantal namen op de mailinglijst met 25 of meer overschrijdt, kunt u ervoor kiezen om de resterende producten naar uw eigen e-mailadres te verzenden. (Voorbeeld: lijst bevat 452 ontvangers, maar de grootste hoeveelheid is 500).

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Mijn Account
Vertel ons meer:
  • Mogelijk moet u Herstel Wachtwoord. U ontvangt één e-mail met instructies om uw aanmeldingsgegevens opnieuw in te stellen.
  • Als u het gebruikte e-mailadres niet meer weet, vult u het onderstaande formulier in en voegt u identificerende informatie toe over de laatste bestelling die bij ons is geplaatst (zoals telefoonnummer, bedrijfsnaam, trackingnummer, enz.).
  • Als u bent uitgeleend als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling hebt geplaatst. (Registreer hier)

U kunt alle accountinformatie wijzigen op Mijn Account, in de rechterbovenhoek van onze website. Selecteer Mijn profiel bewerken om verzendadres(sen), één retouradres of betalingsinformatie te wijzigen en op te slaan.

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Bestandshulp
Vertel ons meer:
  • Voeg de beeldbestand (en) toe en verstrek gedetailleerde informatie in het onderstaande formulier. Initiële e-mailreacties kunnen 24 tot 48 uur duren. Houd er rekening mee dat er één vergoeding in rekening kan worden gebracht als herzieningen van afbeeldingsbestanden moeten worden gemaakt door onze medewerkers van de klantenservice.
  • Design Services zijn beschikbaar om één ontwerp voor u te maken of te wijzigen. Vul één formulier in of stuur één e-mail naar DesignServices@OvernightPrints.com om één offerte aan te vragen.

NUTTIGE TIP: Bestandsspecificaties zijn te vinden op de (1) Snelle Specificaties, (2) Upload Info/Start Bestand tabblad van elke Productpagina (i.e. Premium Visitekaartjes), of (3) Pagina uploaden. Bekijk alstublieft voor meer informatie over het formatteren van uw ontwerp en onze snijmarges Guidelines & Cutting.

Als uw bestelling één verkeerde wachtrijstatus heeft, betekent dit dat de optie Bestandscontrole / controle is geselecteerd op het moment dat de bestelling werd geplaatst en dat er één probleem werd gevonden tijdens het beoordelingsproces. De bestelling is automatisch in de wacht geplaatst en één e-mailmelding moet gedetailleerde informatie over het specifieke probleem of probleem bevatten.

ACTIE IS VEREIST: Orders moeten uit de wachtrij worden verwijderd om door te gaan met afdrukken. U kunt ervoor kiezen om ontwerpherzieningen te maken of af te drukken zoals ze zijn.

Ontwerpherzieningen maken:

  • Klik vanuit uw e-mail op de koppeling Fout om de status van de bestelling handmatig te wijzigen in 'Klant in wacht' en ga naar de bestelpagina om deze te bewerken.
  • Als u geen e-mail heeft ontvangen, navigeer dan naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website. Als u bent aangemerkt als 'gast', maakt u één account aan onder hetzelfde e-mailadres als waarmee u de bestelling heeft geplaatst. (Registreer hier)
    • Klik op het bestelnummer dat wordt vermeld in het gedeelte Bestelgeschiedenis.
    • Selecteer Beschikbare volgorde in wacht onder Beschikbare acties.
    • Klik op de optie Bewerken, onder de afbeelding van het productvoorbeeld aan de rechterkant.

Om te printen zoals het is:

  • Als u geen aanpassingen of ontwerpherzieningen wilt maken, klikt u op de Fout link in uw e-mail.
  • Selecteer Beschikbare wachtstand onder Beschikbare acties.
  • Wanneer u het blokkeren wilt verwijderen, selecteert u Afdrukken zoals het is om het controleren/beoordelen van bestanden over te slaan.

Als u gekleurde achtergronden of afbeeldingen wilt hebben, ga dan verder naar de rand van het product, ze moeten worden verlengd tot voorbij de Veilige Zone Full Bleed marge. Als ze niet doorgaan naar de volledige aflooplijn, zult u hoogstwaarschijnlijk eindigen met inconsistente witte strepen langs de rand van het product vanwege de snijtolerantie.

De specificaties voor het bepalen van Full Bleed marge van elk product worden genoteerd op hun respectievelijke hoofdpagina's, evenals op de pagina Uploaden. Bekijk alstublieft voor meer informatie over het formatteren van uw ontwerp en onze snijmarges Guidelines & Cutting

De Spot UV Gloss-coating is één glanzende coating die wordt aangebracht op één zeer specifiek deel van uw ontwerp (zoals één logo of tekst). Dit proces vereist het uploaden van één afzonderlijk afbeeldingsbestand dat 100% zwart en 100% wit is (Bitmap modus in Photoshop), en moet dezelfde exacte verhoudingen hebben om uit te lijnen met uw illustratiebestand. In het afzonderlijke Spot UV-bestand zullen de zwarte gebieden onze printers vertellen waar ze de glanslaag aanbrengen, terwijl de witte gebieden één satijnachtige matte afwerking blijven.

Wij bieden geen gedrukte proefdrukken. Tijdens het bestelproces bieden we echter wel één 3D-gerenderde preview.

Om de kwaliteit van onze gedrukte producten te bekijken en te testen, kunt u:

  • Bestel één kleine hoeveelheid voor uw eerste bestelling als één testrun. (d.w.z. Voor visitekaartjes kunt u hoeveelheden van slechts 25 bestellen) Digitale voorbeelden zijn beschikbaar via het bestelproces op de website.

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Facturatie
Vertel ons meer:

Om uw kwitantie te bekijken:

  • Navigeer naar Mijn Account in de rechterbovenhoek van onze website.
  • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar de bestelgeschiedenis en klikt u op de bestellings-ID.
  • Download/Open-Ontvangstopties zijn op de volgende pagina onder Kwitanties beschikbaar.
  • Er zijn veel redenen waarom één creditcard kan worden geweigerd en moet worden opgelost met de financiële instelling, waaronder:
    • Onvoldoende saldo
    • Fraude detectie
    • Grote aankoopbeperkingen
  • We raden aan om één andere kaart te proberen, indien beschikbaar.
  • Neem na de derde mislukte betalingspoging contact op met uw financiële instelling, aangezien het mogelijk is dat er één wachttijd op de kaart is geplaatst.

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Design Services
Vertel ons meer:

Design Services zijn beschikbaar om één ontwerp voor u te maken of te wijzigen. Vul één formulier in of stuur één e-mail naar DesignServices@OvernightPrints.com om één offerte aan te vragen.

Design Services zijn beschikbaar om één ontwerp voor u te maken of te wijzigen. Vul één formulier in of stuur één e-mail naar DesignServices@OvernightPrints.com om één offerte aan te vragen.

Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.

Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.

Hulp nodig?
Verplichte Velden
De captcha-code die u hebt ingevoerd, is ongeldig. Probeer het opnieuw